Op 5 mei 2022 heeft Femke in opdracht van de provincie Noord-Brabant -en onder auspiciën van het Nationaal Comité 4 en 5 mei- een inspirerend ochtendprogramma ontwikkelt en geproduceerd met als thema Vrijheid in Verbondenheid.
Een sprankelend en afwisselend programma waarin stil wordt gestaan bij vrijheid én vrijheid vieren. Met optredens van onder andere René van Kooten, The Ruggeds, Lenny Kuhr, Iris van Nuland, Elke Vierveijzer, Peggy Bouva, The Freedom Band, Jitske Kramer en vele anderen. De vraag “Wat betekent vrijheid in verbondenheid voor jou?” staat in het programma centraal.